Onze website maakt gebruik van cookies.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer informatie

Bernard Nijmeijer aangesteld als CFO van Follo

Follo, de nieuwe agency naam voor de voormalige bureaus OrangeValley, MvH Media, Increase en AdResults, heeft Bernard Nijmeijer benoemd tot Chief Financial Officer (CFO). Met meer dan 25 jaar ervaring in finance, met focus op strategie en transformatie, brengt hij een schat aan expertise mee om de groei, professionalisering en internationale ambitie van Follo te realiseren.

Financieel leiderschap voor internationale groei

Bernard heeft een indrukwekkend trackrecord opgebouwd bij zowel grote multinationals als snelgroeiende MKB-bedrijven. Na een carrière bij PwC en Shell, was hij als CFO betrokken bij diverse retailbedrijven en begeleidde hij strategische transformaties en groeiprocessen. Zijn ervaring met private equity, business intelligence en performance management maken hem de juiste persoon om Follo te ondersteunen bij de ambitieuze internationale groeiplannen. Met zijn bewezen vermogen om financieel inzicht te koppelen aan strategische groei, is Bernard een waardevolle toevoeging aan het leiderschapsteam van Follo.

"Met de oprichting van Follo brengen we vier sterke bureaus samen onder één naam. Dit vraagt om een financieel beleid dat zowel stabiliteit als innovatie ondersteunt. Ik kijk ernaar uit om samen met het team en onze klanten Follo verder uit te bouwen als toonaangevend digital performance agency in Europa." verteld Bernard Nijmeijer

Follo: nieuwe naam, 20 jaar vertrouwde expertise

Op 1 april presenteerde Follo de nieuwe naam aan de markt. Dit markeert een belangrijke mijlpaal in de samenwerking en stelt ons in staat om klanten nog beter te bedienen met geïntegreerde en resultaatgerichte digitale marketingdiensten, gebaseerd op 20 jaar ervaring en expertise. Sinds mei 2024 werken de digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase intensief samen met als doel een leidende rol in te nemen op het gebied van data-driven performance marketing in Europa. Deze bundeling van krachten maakt ons sterker dan ooit in het leveren van innovatieve oplossingen die de digitale groei van onze klanten versnellen.