Onze website maakt gebruik van cookies.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer informatie

Conclusion partner van de Prinses Máxima Centrum Foundation

Businesstransformatie en IT-dienstverlener Conclusion is partner geworden van de Prinses Máxima Centrum Foundation. De samenwerking is afgesloten voor een periode van minimaal drie jaar. Als partner draagt Conclusion niet alleen financieel bij, maar stelt het ook zijn expertise beschikbaar om de missie van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie te ondersteunen: ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven. 

Het partnership is een logisch vervolg op de bestaande relatie tussen beide organisaties. Sinds 2019 doneert Conclusion jaarlijks aan de Foundation. In 2023 besloot het bedrijf zijn eindejaarsgeschenken om te zetten in een donatie namens alle relaties. Deze betrokkenheid heeft nu geleid tot een officieel partnership.

Datagedreven bijdragen aan betere behandelingen

IT, data en zorgtechnologie zijn onmisbaar geworden voor het uitvoeren van onderzoek naar kinderkanker. Onderdeel van de samenwerking tussen het Prinses Máxima Centrum en Conclusion is de inzet van Hot ITem Conclusion, specialist in datagedreven businessverbetering. Het Prinses Máxima Centrum beschikt over kwalitatief hoogwaardige data. Hot ITem Conclusion ondersteunt bij het optimaliseren van datastromen, waardoor data effectiever ingezet kan worden om behandelingen voor kinderkanker verder te verbeteren.

Samen in actie voor het Máxima

Naast het delen van kennis zetten Conclusion en de bedrijven binnen het Conclusion-ecosysteem zich actief in voor fondsenwerving en het vergroten van de bewustwording over kinderkanker. In maart stelde Conclusion, als hoofdsponsor van FC Utrecht, de plek op het shirt beschikbaar aan het Prinses Máxima Centrum en het Wilhelmina KinderZiekenhuis. Tijdens de Eredivisiewedstrijd FC Utrecht - sc Heerenveen stond alles in het teken van deze twee kinderziekenhuizen. Met gezamenlijke acties vóór, tijdens en na de wedstrijd werd niet alleen geld ingezameld, maar ook brede aandacht gevraagd voor het belangrijke werk van het Máxima en het WKZ.

Partnership voor de lange termijn

Renske Leyenaar – van de Wolfshaar, fondsenwerver corporate partnerships bij de Prinses Máxima Centrum Foundation: “Het is bijzonder om te zien hoe een eerste donatie kan uitgroeien tot een duurzame samenwerking. Wanneer organisaties ervoor kiezen zich structureel aan ons te verbinden, voelen wij dat als een krachtig teken van vertrouwen in onze missie. Samen met onze partners maken we zo op lange termijn het verschil voor kinderen met kanker. De Foundation van het Prinses Máxima Centrum is daarom erg blij met de samenwerking en steun van Conclusion.”

Seger Theuns, managing director Conclusion in de Benelux: “We willen niet alleen betekenisvol zijn voor onze collega’s en klanten, maar ook voor de samenleving. Conclusion draagt het Prinses Máxima Centrum en de Foundation al sinds 2019 een warm hart toe. Ik ben trots dat we als partner onze langetermijnrelatie met het Máxima kracht bijzetten én onze bijdrage kunnen leveren aan haar belangrijke missie. Onze betrokkenheid onderstreept de maatschappelijke rol die Conclusion wil vervullen, voorbij de grenzen van technologie en onze dienstverlening.”

Geplaatst in Nieuws
11 jun. 2025