Onze website maakt gebruik van cookies.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer informatie

Innovation Boosters wordt ‘the can do company’: nieuwe naam, zelfde drive

Na 12 jaar neemt Innovation Boosters afscheid van haar vertrouwde naam. Vanaf deze week gaat de organisatie verder als the can do company, met een frisse visuele identiteit en een merkbelofte die perfect aansluit bij wat ze écht doen: het aanpakken van business transformatie en innovatie om organisaties toekomstbestendig te maken.

“We helpen leiders niet alleen om relevant te blijven voor de buitenwereld met nieuwe waardecreatie, maar ook om intern de veranderingen door te voeren die nodig zijn,” aldus Managing Partner Wieke Wernink-Dijkstra. “Onze nieuwe naam legt de nadruk op actie. Niet zomaar actie, maar de juiste stappen zetten om strategische doelen werkelijkheid te maken.”

Van innovatie naar transformatie en executie

In de afgelopen 12 jaar groeide het bedrijf uit tot een strategische executie partner voor organisaties die voor grote transities staan. Denk aan cultuurverandering, het versterken van strategische realisatiekracht en het opbouwen van sterke product en dienst portfolio’s. De ondernemende aanpak, door het team zelf ‘candoism’ genoemd, vormt de rode draad in hun werk.

De rebranding is uitgevoerd door het gerenommeerde bureau Momkai, bekend van onder andere De Correspondent en The School of Moral Ambition. Met deze herpositionering kiest the can do company nadrukkelijk kleur: actie en samenwerking staan centraal in hun missie om samen met klanten een sterke en duurzame toekomst te bouwen.

Nieuwe start, nieuwe publicaties

De rebranding volgt op een periode van groei en verdieping. Afgelopen oktober publiceerde the can do company al hun eerste whitepaper, “Impactmakers in de financiële sector”, waarvoor 100 C-level leiders uit de sector hun uitdagingen en best practices rondom transities deelden. Deze publicatie weerspiegelt hun hands-on benadering van complexe strategische vraagstukken.

Vanaf deze week werkt het team vanuit hun nieuwe kantoor in Sarphati Plaza, aan het Rhijnspoorplein in Amsterdam. Een moderne locatie die symbool staat voor hun visie: hoog over strategische ambities, stevig verankerd in de uitvoering.

Meer weten?

Bezoek de nieuwe website op www.thecando.company of luister naar een kort gesprek met Managing Partner, Wieke Wernink Dijkstra, waarin de gedachte achter de rebranding wordt toegelicht.

Geplaatst in Nieuws
19 nov. 2024